tisdag 9 mars 2010

what can i say? what can i do?

jag tänker inte vara seriös med någon som för närvarande inte ens finns. så enkelt är det. jag ser dig inte ens, hur ska jag då kunna behandla sig som att du gjorde det? nej du. välkommen åter när seriositeten är framme. man kan tyvärr inte äta kakan och ändå ha den kvar.

jag har åkt på en släng av benhinneinflammation igen. det gör ont som satan att gå kan jag tala om för er, så det blir ingen träning ikväll. blir BOJ möte istället och sedan tv kväll. blir nog bra ändå ska du se!

jag är så trött nu på falska idioter så jag vet inte vart jag ska ta vägen. människor som man tror sig känna väl och som sedan bara trampar på en. flera gånger dessutom. människor som lovar saker i flera år, men aldrig håller sina löften. det gör så ont så det är tragiskt. tur man har vackra människor runtom sig att istället ägna sin energi och tid till, men det är ändå så himla sorgligt. när jag ändå stog er alla så pass nära.

sen håller jag tummarna för Mr A ikväll. han förtjänar det verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar