lördag 20 mars 2010

we are golden

kommentarer om igår blir bara överflödigt. första halvan av kvällen var nog bland det roligaste jag har upplevt och andra halvan hör nog till det sämre. men det kan lätt bli så när spriten går in och förståndet ut. vi hänger dock inte läpp för det utan hoppas bara helt enkelt att det inte upprepas. idag var det ju min tur att inte riktigt tänka till så det kanske jämnar ut sig i slutändan? vi får hoppas på det. hur som helst var det iaf fantastiskt roligt att få träffa danne och bakisdagen idag var helt klart värt det. det absolut bästa på kvällen måste jag nog bara få säga var när marcus var på gröna lund. få saker som slår det, helt klart.

att ha hamnat i säng runt fem tiden för att sedan kliva upp kl sju och åka iväg för att spela match är helt klart inget jag rekommenderar. kräket i pauserna var en självklarhet, likaså vår förlust med endast en avbytare. men att stämma upp i skönsång till låtar som hakuna matata, pärleporten, havet är djupt, stad i ljus med flera är nog den bästa uppvärmningen innan match jag varit med om. skönare gäng än vårt lag får man verkligen leta efter.

det gäller att vara med i svängarna och för tillfället sitter jag på bussen på väg hem mot kära övik. imorgon blir det eventuellt kattköp i umeå, så vi får se om jag kommer tillbaks med en liten kisse eller inte. jag lovar att uppdatera.



och du, jag tänker på dig ibland med. bara så du vet. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar