tisdag 23 mars 2010

burning inside

en sak förstår jag verkligen inte. du pratar med honom om mig, och blir ledsen av hans ord, men du måste ändå dubbelkolla med mig om det är sant eller inte, fast du inte tror på det jag säger? vad ger det dig att få höra min version när du ändå tror att jag ljuger, manipulerar och spelar? tydligen så är jag även full av skit nu också. snälla, jag orkar verkligen inte med mer trams nu. antingen kommer du hit så pratar vi ut om allting, eller så lägger du ner. gör ditt val.


jag hade skrivit ett längre och mer ingående inlägg tidigare. men jag tog bort skiten nu. det finns ingen anledning. jag tänker inte lägga ner mer energi på det här när det ändå inte kommer någon vart. det hänger faktiskt på dig, vem du väljer att tro på. jag har gett dig ett erbjudande, det är upp till dig nu.


sen har jag världens bästa kollegor här i sthlm. observera sthlm. danmark skulle jag vilja klippa sönder. men det är en annan historia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar