onsdag 31 mars 2010

so far away

glass?! på en tiiiisdag?! då är det feeeest!

Igår firade mackan och jag att min dator äntligen blivit såld med en glass i den obefintliga solen. glada var vi ändå men varmast var nog räven! glassen var grymt god iaf och dom extra pengarna kommer väl till pass kan jag lova. dom skall försöka sparas till resan i höst. vart nu den bär av. mamma vet du kanske? blir spännade att se iaf. jag hoppas på Los Roques. sen hoppas jag även på att möblerna blir sålda i eftermiddag. det vore bara så jäkla skönt! håll tummarna, okej?!

imorgon bär det iväg hemöver igen. långsemester för att vara mer noggrann. känns riktigt skönt och jag längtar oerhört mycket efter mammas mat. och ikväll tänker jag börja plugga på städer i europa. den här gången ska vinsten gå till mig och papps! bara så du vet. känner man inte ens igen sig där man själv har varit då ska man inte få vinna heller.

ett beslut gällande innebandyn börjar närma sig och där kan vi snacka beslutsångest. jag har verkligen ingen aning om vad jag ska välja och jag kommer sakna Kista oerhört mycket. fasen vad roligt vi haft tillsammans. verkligen ett minne för livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar