onsdag 3 mars 2010

fix you

Det blev ingen fotboll ikväll. Herr G blev sjuk inatt och Henke kunde ju inte. så jag blir helt enkelt hemma ensam ikväll. vilket på sitt sätt känns så jäkla skönt, även om jag nu hade föredragit sällskap. Jag har sån fruktansvärd huvudvärk idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen. hela huvudet bara dunkar. jag har druckit massvis med vatten och knarkar piller på livet men inget verkar hjälpa. tror sömn är det rätta botemedlet.

jag har kommit på att jag ska hyra ut min lägenhet under kungabröllopet. fy fasen vilka pengar man kan tjäna! 8000kr för torsdag-söndag!! det är fasen 1,5 månadshyra för min del bara på en helg. snacka om vinst! med sedan har man ju fröken hönsmamma där hemma som oroar sig för allting. men det gäller att vara listig, nån fördel ska man ju ha av hennes jobb så det där fixar sig nog.

pratade med sofie om detta häromdagen, och herregud vad alla idioter har förstört det för en tidigare. dom har totalt fuckat upp en. minsta lilla undvikelse, minsta lilla som skiljer sig från det normala så tror jag att något är fel. och mina tankar kan skena iväg rätt så duktigt på vad som kan vara fel också. jag blir så trött på det. att man inte bara kan slappna av och ta det lite som det kommer. nej, utan så fort det blir minsta lilla så tror jag att allt är fel, och allt kommer skita sig osv osv. även om jag vet om att jag är så kan jag inte undgå det heller. tröttsamt är ordet. men jag försöker bättra mig på det.

sedan har jag allvarliga funderingar på att börja lira med det lag som tränar på måndagar. jag skulle inte stå ut med att träna på tisdagar tror jag. igår hade ALLA mina favorit tv program premiär på tv. och då tänker säkert alla; ja men det är ju bara att ladda hem? nej, det är inte bara det. jag hatar sånt. jag vill se det på tv, i min soffa, en gång i veckan. laddar man hem det så ser man ju hela säsongen på en helg, what's the fun with that? nej jag tycker det är charmigt att se det på tv. men onsdagar är min fria dag iaf, och ikväll har greys anatomy premiär. känns som att en skål med popcorn och lite sodavatten står nära till hands då. jag har förresten gått ner 2kg nu på två dagar. enbart genom att träna typ. det känns fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar