måndag 22 mars 2010

The king has left the building

ja men vilken helg hörreni. från det ena till det andra typ.
på lördagen hade jag 10min på mig att packa, byta om och vara vid tunnelbanan för att bege mig hemåt. man kan säga att jag lyckades faktiskt rätt så bra med tanke på omständigheterna. det gäller att ha lite rutin på saker och ting. eller nått sånt. halv nio på lördagskvällen entrade jag örnsköldsviks busstationen och lilla papps hämtade upp mig. kvällen bjöd på hemmamys med spel i vanlig ordning. jag är dock fortfarande irriterad över schweiz. riktigt irriterad. när man redan på 10p vet i vilket land man är och förstår ledtråden, men inte kan en endaste jävla stad så blir man less. hur många vet vart Rosseau föddes? nej, men det visste jag. jävla skit. men världen är helt klart min grej. som sämst blev det 8p och det ser jag ändå som en miss, när man ändå hade varit där. Tydligen inte mamma iaf, för hon hade inte den blekaste aning om vart vi var. Undra om det var hon eller jag som gick vilse till stranden. söndagen inväntades mest bara tiden tills det var dags för umeå färden och ett litet stopp hos Johanna innan. Lika trevligt som alltid och kul att det gick att pyssla ihop även fast det var lite hastigt och lustigt.

Jag kan iaf informera er alla att Jennys familj nu har utökat till 3 medlemmar och det senaste tillskottet blev en liten Elvis. Världens goaste kattunge och förmodligen den mysigaste pälsen i detta land. till och med goare än min mysfilt. tror att jag, alfons och elvis kan bli ett bra gäng. det kändes iaf oerhört rätt av mig att köpa honom och jag tackar min kära mor och min kära far för all deras hjälp.

Bild kommer att komma, var så säker.. men jag ska bara få ordning på alla saker först! :) jag slänger in lite random bilder på andra birma katter tillsvidare. så ser ni på ett ungefär hur min ser ut. min kommer dock inte vara brunmaskad, utan creme färgad :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar