tisdag 16 mars 2010

if i were a boy

jag editerar mitt inlägg och jag ber så hemskt mkt om ursäkt för hur jag reagerade tidigare. men jag kommer aldrig om ursäkt för vad jag reagerade över. men jag editerar, för jag tänker inte sjunka ner till din nivå. istället för att gå ur situationen med huvudet högt, så hackar du ner dig själv bara ännu mer. att du fortfarande kan kalla mig falsk, det övergår verkligen mitt förstånd och det bevisar bara ännu mer att jag gjorde rätt val. kalla det test för hur du skulle ta mitt svar som, men du bevisade bara ännu mer mina tankar. och att du fortfarande inte förstår varför jag gjorde som jag gjorde i fredags det förstår jag verkligen inte heller. jag har inte kunnat ge dig ett bättre svar än det. men jag ångrar mig bittert. jag skulle ha låtit dig sova över och låtit allting hända så hade du varit precis som alla dom andra. det verkar tydligen ha varit ett bättre val enligt dig. förlåt att jag trodde mer på dig.

Vad konstigt att du vinglar för dig själv när du har svårt att stå.
Din vän har gått ifrån dig med miraklet som du väntat på.
Det blir max ett litet skvaller när du slutligen faller.
Och ingen står och tar emot.
Du kanske borde tänkt på hur du mår.
Du kanske borde tänkt på hur det går.
Du kanske borde tänkt på nånting mer än bara kicken, idiot!




Och sen kommer du. som jag verkligen hade riktigt trevligt med. jag ångrar mig bittert, oh så bittert. det ska gudarna veta! men jag kan tyvärr inte göra annat. jag gjorde ett fel, jag är inte mer än mänsklig. alla har vi våra sätt att försöka glömma och gå vidare, bara det att mitt sätt blev så jävla dumt och tokigt i den här situationen. jag ber än en gång om förlåt.

Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå
Det är snart en vecka sen Du ringde, så jag börjar nog förstå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar