måndag 8 mars 2010

positive vibrations

fredagsmys i all ära, verkligen! mer sånt till folket!
det var en toppen fredag på alla sätt och vis. sällskap, vin, på spåret och spel! som det ska vara!

lördagen var det matchdax och den sög. fullständigt! tänker inte ens gå in mer på den för det var bara skit. det var dock en brud i andra laget som kallade mig fetto, för att jag för ovanlighetens skull tryckte henne lite i en närkamp, väldigt fair faktiskt. då skrattade jag bara åt henne och gick undan. men när domaren inte såg tog jag klubban och slog allt vad jag hade på hennes vad. sedan sa jag åt henne att sånt där säger man inte bara så du vet. och för dom som inte vet så gör det förbannat ont att få ett klubb blad på vaden. men sådär går det! lördagskvällen då? den tillbringades i 110% soffläge och jag rörde inte en fena. var länge sen jag hade en lugn och skön hemmakväll och det kändes verkligen på sin plats att jag hade det. funderar även på att ha en likadan helg nu till helgen. men vi får se vad som blir av.

sedan måste jag bara påpeka en sak som kan göra mig så jävla förbannad. och det är dom här förbannat sega idioterna, som precis när dom klivit av tunnelbanevagnen bara tvärstannar. så att man nästan tvingas gå in i dom för att man inte kommer någon annanstans. jag förstår inte vad dom håller på med!! om man inte vet vart man ska kan man väl iaf ta två steg ut och sedan gå åt sidan?! inte stanna mitt framför som att dom ägde hela perrongen. jag brukar iaf med vilje gå in i dom lite grann så dom fattar att man inte bara kan stanna så som dom gör.

sen verkar det som att jag blir kvar här nere över påsk. det känns faktiskt riktigt bra. känns som att man åker hem så fort det blir ledigt och inte hinner göra nånting här nere. kan vara skön att ha lite ledigt här också. men det kan ju ändras innan. man får se vad som bir av helt enkelt!

förresten, inatt drömde jag något mkt märkligt. jag drömde samma dröm 3 gånger efter varandra. grymt märkligt. jag vaknade till efter den första och somnade om, sedan drömde jag samma dröm igen, vaknade osv osv osv. hur ofta händer sånt? det var ju heller ingen dröm jag försökte "drömma vidare" på.. så jag finner det oerhört märkligt. det handlade iaf om att jag och anna lindström var på bangkoks flygplats och skulle hem till sverige. vi var redan sen till flygplatsen och planet skulle gå mitt i natten. vi hade oerhört svårt att hitta våran gate och irrade runt tills vi missade planet. varje gång. det var som en labyrint, utan skyltar och ingenting. till och med personalen visste inte ens vart vi skulle. mycket märklig dröm. tur jag inte ska till bangkok snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar