tisdag 2 mars 2010

fall for you

igår hade jag träning med ett av dom nya lagen. vi skulle tydligen träna med herrarna. vilken.. hmm.. *host*.. otur ;) sjukt roligt var det iaf och förbannat jobbigt. men så ska det vara! jag gjorde en hel del mål så det kändes bra iaf. alltid något. ikväll är det dags för ny träning igen. helst av allt skulle jag bara vilja sova. men jag får väl vänta med sånt antar jag.

det blev ingen olearys imorgon. känns lite trist faktiskt, men inte mkt att göra åt. det blir till att åka till Herr G istället och se fotbollen där. blir nog lika mysigt som vanligt.

för er som inte har hört secondhand serenade så rekommenderar jag er varmt till att göra det isf. jag tycker dom är helt underbara många fina låtar. mitt tips är att lyssna på deras låt Fall for you och sedan göra ert avgörande efter det. och det måste vara den akustiska versionen.

tur man har underbara människor i sin närhet iaf. tack allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar