fredag 5 mars 2010

jag får liksom ingen ordning.

jag är så himla knäpp. jag vet hur jag själv fungerar men ändå så kan jag inte låta bli. jag vet varför jag gör det, och ändå så gör jag det ändå. hur fasen funkar man egentligen? jag är så himla rädd för att bli sårad, så jag sårar istället. skyddar mig själv typ. det är ju egentligen helt fucked up. och vad grundar man det på egentligen? ingenting. inget tecken har visats att jag kommer bli det eller nånting. men ändå så gör man som man gör. märkligt.

nu är ÄNTLIGEN OS slut iaf :D wooho! och det kan bara betyda en sak, att på spåret är tillbaka! tjohoo, fredagskvällen är räddad! ikväll blir det mysigt besök, på spåret, vin och spel! kan det bli bättre?! där har vi fredagsmys. ska äntligen få se min efterlängtade saw 6 också. den kommer säkerligen vara lika klockren som dom andra filmerna!

imorgon är det matchdax igen, och denna gång mot vallentuna. får se om vi ens har ett lag imorgon. målvakt kan ju också vara trevligt. vi får se helt enkelt hur det löser sig. imorgon har vi ju iaf en tränare.

lördag och söndag ska jag faktiskt bara tillbringa hemma i soffan helt ensam. och det ska bli så fruktansvärt skönt! känner att det har varit så himla mkt på senaste, eller rättare sagt, mkt innebandy så man hinner varken med lägenheten, alfons eller mig själv. så det blir nog fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar