torsdag 27 augusti 2009

pool

jag tittar och tittar på klockan men tycker fan inte att den rör sig alltså. det händer ju ingenting!!! kan inte klockan bara bli fem?! fyfan vad jag längtar efter att få spela innebandy. jag kommer säkerligen göra världens sämsta träning och missa alla passningar, skjuta utanför mål, snubbla på bollen osv osv osv. men jag kommer ha kul. jag kommer ha så fruktansvärt trevligt. lite får man ju allt bjuda på sig själv på första träningen, eller hur? iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh jag längtar.

sen är det så att det är 34 grader just nu på zakynthos. fyfan så nice. förstår ni ens hur nice det kommer bli? nu kan jag faktiskt avslöja en liten surprise. för jag vet att mor sitter i bilen nu.
jag ska bjuda på ost & kex och tillhörande rött sydafrikanskt (självklart) vin ikväll. lite små mysigt sådär. hon har ju fyllt år och allt. jag har även en present till henne. eller egentligen 5st om man ska räkna noga. sedan har hon med sig kantareller. som vi ska smörsteka och lägga på ovanpå ett vitlöksbröd. förstår ni hur gott det är? kan inte bli bättre. jag längtar.

i mitt försök att fördriva tiden så att den skall gå fortare tänkte jag då skriva ett blogginlägg. det kanske märktes? förresten, har jag sagt att ajg längtar till träningen?

PUSS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar