onsdag 26 augusti 2009

curley sue.

sådär, då har man köpt både Takidas och Winnerbäcks nya skiva. Det blir en glad överraskning när man kommer tillbaka från semestern och får hämta ut sina 2 nya skivor. oh, dessa underbart efterlängtade två nya skivorna! kan ju säga att det lär inte spelas nånting annat hemma hos jenny än takida och winnerbäck. så jag hänvisar maria och mikaela att tima in de dagar då takida spelas. för spelschema, vänligen kontakta mig! då den andra musiken tydligen inte passar herrskapet. pffth!! nåväl. alla kan ju inte vara lika förståndiga som alex och jag!

det är iaf 2 dagar kvar nu. ikväll ska jag tvätta, lägga fram kläder och fixa in musiken på mobilen. och ÄNTLIGEN få träffa mickis. jag har saknat dig. massor. det blir iaf kul att ses.

jag längtar till imorgon. imorgon är det innebandy. fyfan vad jag ska lira. jäklar vad bra jag ska vara! kan man ju hoppas på iaf. lär förmodligen bli en skit träning men, vafan. det bjuder jag på!

gårdagen då? så jävla grym!! den satt där den skulle vill jag lova.
detaljer utelämnas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar