torsdag 27 augusti 2009

värt.

jag måste bara tillägga att det är så himla praktiskt med mitt jobb!! jag upptäcker varje dag hur oerhört praktiskt det är. som idag till exempel, hemma hade jag inga bomullspads att ta bort sminket med, och vanligt papper funkar inte när mascaran är vattenfast. så då fick jag gå till jobbet med gammalt smink, men det funkade. på lunchen kilade jag ner till affären och fixade padsen så jag har till min utlandsresa. jag funderade länge på hur jag skulle lösa problemet med sminket, då jag direkt efter jobbet ska på träning. och det är inte vidare skönt att träna med smink på när man svettas. tillslut kom jag ju på den briljanta idén. jag har 3st olika märken, med tillhörande typ 5st produkter var som är gjorda för att ta bort smink här på jobbet. och där finns ju även bomullspads. så nu när jobbet är slut kilar jag bara ner i skolan och provar en utav rengöringarna och så är sminket borta och jag kan träna i lugn och ro. vilket toppen jobb jag har va, eller hur ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar