tisdag 25 augusti 2009

ingen kan ta fel på varann som vi.

"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra"



Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har så många ord inom mig, men så få som kommer ut. känns som att allting egentligen bara är pannkaka just nu. situationen där hemma är inte att leka med, den påverkar mig mer än jag vill erkänna. jag ser hur du lider, och då lider jag utav det. och det känns som att Du bara glider ifrån mig. längre och längre ifrån. jag vet inte riktigt vad som är med dig. jag saknar tiden som var innan sommaren. det känns som att nånting hände under tiden. känner mig oerhört ensam utan dig faktiskt, du var lite som min andra hälft. nu känns du knappt som min tredje, vilket gör väldigt ont inom mig. jag vill ha det som det var förut. men tiden går bara framåt. jag får se vart den tar mig härnäst.

torsdag: innebandy
fredag: grekland.

det får iaf 4 av 5 toasts. full fart. kanon kul !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar