torsdag 20 augusti 2009

muffin

igår gick jag in på ett café och ville ha en muffin, utan russin och utan choklad, ett vanligt jävla muffins.

vackra ord från rosenström. kom bara helt osökt att tänka på det låten när jag nu käkade en muffin till frukost. men jag har verkligen NOLL koll på hur man egentligen skriver det som. heter det ett muffin, eller en muffin? eller kanske en muffins? hur blir det när man ska säga det i plural bestämd form då? dom där muffinsarna? säger man verkligen så? HJÄLP MIG DÅ!!!!


kan ju säga som såhär iaf, att jag längtar så förbannat mycket till imorgon. jag ska äääääntligen få träffa min lilla sofie! jag har saknat det pyret så oerhört mycket så ni kan aldrig ana. jag kallar henne för pyret ibland. jag tycker det låter så sött på nått sätt. mitt lilla pyr! det är väl ett vackert ord? för er som inte vet så är hon oerhört liten. haha. alltså, min pappa är ju som en liten tomte, men hon är till och med ännu kortare. som en tomtenisse. eller ett litet pyr. vad är ett pyr egentligen? galet. nåväl, hon är iaf som sagt en liten sak, men med en oerhört stor insida. att en så liten sak kan bli så stor? det är coolt tycker jag. och vuxen har hon blivit, och klok! mitt lilla pyr. nu låter det som att jag pratar om mitt eget barn typ, men nästan lite så. hon är ju min lilla syster. älskar henne till döds!
men för att komma till själva grejen, vi ska iaf ut imorgon tillsammans. på hej svenne, tja svenne, tjo svenne grejen. för alla er som lyssnat på spotify. Grolsch block party på skånegatan, åldersgräns 21 år. nått sånt. det kommer bli så jäkla nice iaf! jag längtar!!!

1 kommentar: