fredag 14 augusti 2009

eat my crap.

dom som känner mig vet att jag inte är någon som bara sitter och tar emot skit. men nu har jag dessvärre gjort så ett tag och nu får det vara nog.

igår dök det upp ett problem kan man säga på jobbet, och jag är en sån som tar tag i saker direkt och försöker lösa eventuella problem som dyker upp så fort som möjligt, iaf när det gäller arbetet. utan att gå in på för mkt detaljer så var det droppen för allting igår. jag hittils valt att inte påpeka alltför mycket då jag dessutom är ny och inte varit här så länge, men även när det handlar om personen som jag jobbar närmast med. igår kände jag bara att det fick vara. jag tänker inte sitta och ta massa skit, för att jag gör som man ska och hon gör som hon vill.

kl tre idag ska jag in till chefen och ta upp detta så vi får se hur det går.


senare i eftermiddag får jag även besök. kommer nog bli hur mysigt som helst.
vi får se hur det går helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar