torsdag 27 augusti 2009

gummiboll.

det blev ingen mickis igår. hon dissade mig igår. jag fick fet dissen helt enkelt. känns ju sådär får ja lov att säga. fick annat trevligt besök som tur var. riktigt mysigt var det faktiskt. John Q lär ju vara en av dom bästa filmerna någonsin också. kan se den hur många gånger som helst. så sjukt bra!

nu sitter jag bara och längtar tills jag slutar. känns ju rätt drygt med tanke på att jag i princip nyss kommit hit. men det är bara godheter som väntar efteråt. det börjar med ett härligt innebandypass som jag längtat efter i evigheter. vi ska tydligen träna med herrlaget idag också. sa jag att jag längtat efter träningen? när den väl är slut blir jag upphämtad av min kära mor som jag alltid saknar en massa. sedan har vi myskväll hemma, innehållandes strykning av mamma och packning av mig. ungefär så mysigt som det kan bli. sen så bär det äntligen av. senare inatt lämnar jag detta just för stunden molniga land mot ett just idag 32 gradigt zakynthos. det känns rätt så nice faktiskt.

på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar