måndag 24 augusti 2009

igelkott.

nu är det inte länge kvar hörrni. på fredag bär det iväg, äntligen!
Zakynthos, here we come! har fixat mitt dykcert också. eller ja, ett temporärt dykcert tillsvidare iaf. mitt blev ju som sagt stulet i vietnam. och utan det kan man inte dyka! undervattenskamera-problemet är fortfarande inte löst. men jag hoppas det går att ordna på plats! undra om jag ska ta med mor ut på en pub runda ? hon som nu utlovat en sup kurs (?) för mig. som att jag behöver någon! pffht!! men det hade ju kanske kunnat bli kul. eller kanske inte.

- drick inte för fort nu jenny!!!!
- halsa inte spriten sådär!!!!!
- tänk på hur mkt du druckit nu!!!!!
- tänk på hur bakis du kommer bli imorgon!!!!
- inte hålla på och blanda sådär!!!!!
- drick lite vatten också jenny!!!!!

vad tror ni ? jag tror hon behöver en sup kurs av moi!


och ikväll ska jag åka och titta på innebandy. snarare titta på ett lag. se om det kanske är något för lilla jenny. har känt suget efter innebandyn nu väldigt länge, och tillslut gjorde jag slag i saken. så vi får se vad dom är för nåra filurer. om jag känner att det kan vara något! hoppas. ska bli kul iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar