onsdag 5 augusti 2009

min dröm

ååhh, jag har ju glömt att berätta om min dröm för er som jag hade inatt! jag ville aldrig vakna. jag försökte snooza och somna om flera gånger för att drömma vidare men det gick inte. det var så underbart! vilka underbara känslor inom mig som jag vaknade med imorse.

jag drömde att jag, johanna och elof var i sundsvall, precis som förr.. och festade med the old sundsvall gang. det var zipe, rickard, erik, peter, lunta, tobbe och alla dom andra!! det var så sjukt härligt så ni kan inte föreställa er. jag var så glad... jag var riktigt lycklig i drömmen av att vara där. att festa med dom allihopa. det var precis som förr. och jag saknar den tiden så oerhört mycket. jag har ingen aning om vart drömmen kom ifrån, men fan så härligt det var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar