måndag 3 augusti 2009

kalender

jag älskar min kalender. den är så oerhört fin. jag klippt och klistrat in lite kort från el thailando och sydafrika på framsidan så att den ser riktigt tjusig ut. på utsidan.
men insidan ska vi inte prata om. ni kan inte för denna värld ens föreställa er hur mkt som är överstruket, överkryssat och bara i ren ilska målat över flera texter. där jag alltså har planerat saker i förväg och som sedan har blivit inställt. ALLT i min kalender är typ överstruket. det ser ut som ett kaos på insidan. typ, sådan kalender sådan ägare?! det ser iaf förjävligt ut.


jag har lite beslutsångest inför helgen. antingen:
besök på lördagen,
reggae festivalen i uppsala,
eller hem till kära övik.

det som lockar mest är faktiskt besöket hem till övik. då tomas ledin spelar på parken. och det är så himla trevligt med såna spelningar faktiskt, än vilken artist som spelar. man är ett gäng, tar med sig en liten picknick, stolar och filtar och en massa dricka. sedan sitter man där hela kvällen och njuter. och sedan saknar jag ju mina kissar. så det lockar nog mest. men samtidigt är det så sjukt drygt att åka upp på en fredag eftermiddag och sedan hem på söndag eftermiddag igen och nästan direkt till jobbet. hmm, beslutsångest som sagt, jag får klura lite till på det så ser vi vad som händer. vem vet, allting kanske stryks det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar