torsdag 7 januari 2010

så var ännu ett år förbi.

Året var: 2009


  • Årets flyt: fast anställning på saether
  • Årets oflyt: ett litet sår i hälen som senare gav blodförgiftning i benet
  • Årets resa: mor, far & jag till vietnam och kambodja
  • Årets flopp: mormor och morfar
  • Årets julklapp: sodastreamer
  • Årets tatuering: "Han ska pröva din styrka han ska testa din moral"
  • Årets konsert: winnerbäck på hovet
  • Årets coach: gunilla
  • Årets diss: Du.
  • Årets kollegor: eva och monica. pantertanter ftw!
  • Årets krog: ett ställe
  • Årets ligg: kristoffer
  • Årets kärlek: min mobil
  • Årets spel: på spåret (dvd-upplaga)
  • Årets lag: kista IBK
  • Årets vin: kloster eberbach (vitt vin)
  • Årets kompis: marcus
  • Årets tips: tvätta alltid sår! hur små dom än är.
  • Årets bästa: värmland & norrland
  • Årets fylla: mikaela som söp överbord
  • Årets miss: jag och alex på samma båt utan att säga hej
  • Årets mys: herr G
  • Årets oväntade: mor på facebook
  • Årets homecoming: el vivo från cape!

Har inte mkt att säga om år 2009. det var så mkt skit under hela fjolåret så det skulle bli ett fruktansvärt ointressant inlägg att läsa. jag kanske kör vartannat år? 2008 var ett rätt lyckat år ändå, 2009 oerhört misslyckat och 2010 kanske blir ett super år? man kan ju iaf hoppas. detta år innebär en del förändringar för mig. jag har skaffat mig en coach och nu börjar allvaret. mitt mål skall skrivas ner och jag skall ta fram en målbild som hela tiden skall vara synlig för mig. någon som jag SKA uppnå. 2010 blir ett år med start ifrån noll. ingen kärlek och inga vänner. det kan knappast bli sämre utan endast bättre! det här året ska jag verkligen göra mitt bästa att försöka ta lärdom av fjolåret och se till så att saker ej upprepas. jag tycker det har varit nog med sådant nu. 2010 ska som sagt bi ett år då jag uppnår drömmar. gör saker som jag tycker känns rätt och bra. saker som jag gillar. ett av målen är även en thailands resa med marcus till hösten. vi får se om de lyckas! resa ska vi iaf. sedan om det blir en weekend med ryanair till berlin eller en två veckors till thailand; det återstår att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar