fredag 22 januari 2010

what's it like in new york city ?

jag har nu kommit fram till några förmodligen förnuftiga beslut, men ack så fruktansvärt trista beslut. jag har bestämt mig för att inte köpa en ny soffa i år. varför? jo, för att jag helt enkelt inte vet hur den närmsta tiden ser ut. det känns onödigt att köpa en ny stor soffa, om planen blir att söka in till polisskolan och plugga där. då kommer jag nämligen behöva flytta och med största sannolikhet inte alls ha plats med den soffan. jag vet inte om jag kommer vara kvar här, och blir jag det kan jag absolut köpa en ny soffa. men blir jag inte det så ja, känns det helt enkelt onödigt att köpa en helt ny soffa, låta den stå ett år och sedan måste den bort igen. så det blev inget med det.

men, jag kommer köpa en ny bärbar dator och en ny tvbänk. sedan ska jag ta bort min nuvarande stationära och skrivbordet och flytta tvbänken med min tv dit istället. det tror jag iaf kommer bli toppen. eller vad tror ni?

igår tycker jag själv att jag gjorde ett sjukt grymt mål på träningen. från backposition genom hela planen och sen upp i krysset. kände mig riktigt nöjd faktiskt.

att festa, eller att inte fest? det är frågan ikväll. jag har sån beslutsångest så jag får se vad det blir av det hela. har ju ändå match imorgon, kanske klokt att vara hemma. förmdoligen trist också. fan vad klok jag blivit på sistonde. och trist. skräpning jenny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar