torsdag 21 januari 2010

på promenad genom stan

jag håller på att bli knäpp på mina drömmar. jag har, dom senaste 4 nätterna, drömt att jag blivit kidnappad. helt sjukt. ibland med kompisar och nu senast blev jag och mamma kidnappad. helt galet. undra vad mitt undermedvetna försöker säga mig.

sen håller jag på att bli galen på mina funderingar. jag är ju en sån som gärna planerar. jag vill gärna veta i förväg hur allting kommer bli, så jag kan planera efter det. kommer jag vara kvar på det här jobbet? kommer jag börja polisskolan? kommer jag plugga någon helt annat? man vet ju inte. ska jag köpa ny soffa? ska jag vänta tills jag vet hur det blir? ja, det kanske är det klokaste. jag är ju dock en väldigt impulsiv människa, och har jag kommit på något så vill jag att det ska hända NU. helst igår typ. så det här gör mig galen, att inte veta, att inte kunna planera. det kommer ju säkert att lösa sig galant så småningom precis som allt annat, men jag blir galen av att inte veta.

sedan skulle jag köpa träningskort igår på friskis och svettis. så blev det inte. jag lyckades hamna på en dejt istället, och jag hade fruktansvärt trevligt får jag lov att säga. jag hoppas det blir fler gånger!

imorgon ser det ut att bli en utgång igen med el maco. det blir trevligt. kanske inte lika trevligt på lördagen då vi har match, men det får vara som det är. det blir ju ingen hård utgång med tanke på den knapra ekonomin, så lördagen kanske inte blir så farlig trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar