onsdag 27 januari 2010

beautiful mind

igår hade jag besök. det var oerhört trevligt och jag gör det gärna igen. verkar till och med bli på söndag! skansen och getterna ftw! vi får se hur det blir helt enkelt. man kan ju alltid hoppas. fin är ordet iaf!

dagen hade ju verkligen kunnat börjat bättre iaf, men finns inte mkt att göra åt det nu. kul att ha kollegor som inte gör nånting och jag som ska göra allt. det tycker jag är en grym fördelning! eller vad säger ni? om inte annat för henne iaf.

idag ska jag iväg till BOJ på möte. blir lite lyssning av samtal och se vad som finns i pärmen. sedan höra hur det har gått för tjejen. hemskt sånt där. men man inser det oftast aldrig själv.

ibland så vet jag inte riktigt om man vill ha något bara för att man inte har fått det. eller om man bara vill ha det för att se om man kan få det. förstår ni tanken? för ibland när det serveras på en gång blir det inte lika roligt. längtar man bara för att man inte blev serverad något direkt, eller längtar man verkligen efter Det? det känns som en hårfin gräns och oerhört svårt att urskilja ibland. iaf för mig. är det jakten som är spännande eller är det målet man vill nå? svårt att veta tycker jag. men det visar väl sig, för eller senare.

imorgon är det träning, det ser jag framemot. känns som att jag inte har spelat på hur länge som helst bara för att jag stog i mål i helgen. så nu är jag sugen på att spela ute.

sen är det fredag, äntligen. som vi har längtat. jag undrar verkligen hur det kommer bli. det kan ju bli världens flopp också. man vet aldrig. men jag och sofie kommer ha roligt iaf. det har vi alltid. little miss sunshine och jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar