torsdag 28 januari 2010

limited edition

det är verkligen inte för intet som jag kallas för sölmajja av mina vänner. jag sölar jämt. och nu menar jag verkligen JÄMT. jag kan varken äta eller dricka och inte söla. det går inte. fullständigt omöjligt. fattar inte hur jag lyckas jämt. dricker jag något så spiller jag eller sölar på mig själv. äter jag mat så tappar jag lite mat på mig själv eller på möbler. jämt. det är ju verkligen inte frivilligt jag gör detta och jag försöker att undvika det varje gång.. men det är oundvikligt. tyvärr. nyss spillde jag ut saft på mitt skrivbord. rekordet är nog att ha spillt ut TRE koppar med soppa efter varandra. då menar jag verkligen efter varandra. och jag ställde dessutom koppen på olika platser på skrivbordet för att undvika att spilla, men jag lyckades ändå. och då menar jag inte söla lite grann, jags log ut hela jävla koppen. tre gånger. sölmajja med andra ord.

idag är det imorgon. och ölspelet limited edition 2lax10 är nu färdigskrivet. jag lovar er gott folk, det är det absolut bästa någonsin! det bästa som har gjorts helt enkelt. det kommer bli så klockrent imorgon! norrlänningen ska allt visa dom små liven. spriten är inhandlad, mat fixad, plastmuggar är klart... det enda som är kvar är städningen. man sparar ju det roliga till sist, eller hur? jag hoppas verkligen att lördagen kommer vara värt allting. jag börjar gruva mig redan nu för den dagen. får ladda upp med typ 7 resorb innan jag lägger mig. bara för säkerhetsskull. dricka mindre hade varit mammas idé. sen är ju hon ganska trist också. men ack så go ändå.

den 13e februari ser det ut att bli delad inflyttningsfest. johanna / jonas och henke. jag får helt enkelt köra halva kvällen var. men det ska nog gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar