tisdag 12 januari 2010

skitiga sthlm

Läs hela artikeln här


I förhör med polisen berättade den sjuåriga flickan:
- Det känns inte bra i hjärtat. Hon är inte snäll vår mamma, hon gillar inte oss.

alltså seriöst.... en liten sjuårig flicka säger sådär om sin mamma. jag kan inte ens föreställa mig. jag tycker det är så fruktansvärt. jag brukar egentligen inte reagera på sånt där, det finns så mkt skit i vår värld. men en liten sjuårig flicka säger att det inte känns bra i hjärtat, till och med jag reagerar då. jag tycker det är hemskt. och det får mig att inse hur förbannat bra man egentligen har det. med sin egen mamma och pappa. vilken uppväxt man har haft, och vilken tur man har dom föräldrarna man har. jag skulle inte byta bort dom för nått i världen. dom två är mitt allt. jag älskar dom av hela mitt hjärta. var bara tvungen att säga det.

1 kommentar:

  1. Vad fint skrivit Jenny. Jag började gråta. Kram och I love you. Ida

    SvaraRadera