fredag 29 januari 2010

exeptionellt

idag mina damer och herrar är det fredag! det är äntligen fredag!! ett två tre på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det, på det sjätte smäller det! eller något sådant. men idag är det fest, det är så jävla fest! ikväll går vi all in med hatten på det kan jag lova er och det gäller att hålla i det. ölspelet deluxe limited edition kommer att spelas och så även med andra ord. det kommer minst sagt bli en fartfylld kväll det kan jag lova er! dags för sofies och mina galna upptåg igen, och ingen mindre än el maco kommer att joina oss. vi får se om bockarna bruse väljer att joina in senare också och det hoppas vi på. det var ju så trevligt sist! och om jag inte minns helt fel är du skyldig mig en öl cristian, jo man tackar! det nästan pirrar i magen av längtan till och med, så mkt ser jag framemot detta. kl fem kommer champagnen att öppnas, då börjar det! FFF!

för er andra så kan jag ju bara meddela att jag gjorde flest mål igår på träningen och blev även utsedd till matchens lirare av hela laget. vilken grej. ni är så söta! tack allihopa. det värmer verkligen kan jag lova. kul också att det var den matchen jag stod, som jag också var så jäkla nervös över. men tydligen så gick det ju finfint!

sen får vi se om det nu blir skansen på söndag. för tillfället ser det mörkt ut på kameroons avbytarbänk måste jag säga men.. man skall inte ta ut något i förskott. det återstår att se!



på återseende då allihopa. vi ses i vimlet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar