tisdag 12 januari 2010

meningsfullt.

jag lever fortfarande på ruset från i fredags. lyckan, glädjen, skratten.... det var så underbart. vilken kväll. när jag och sofie sedan pratade om kvällen på söndagen log jag så mkt så jag fick ont i käken. så himla roligt var det. förstår än idag inte hur det kunde bli så fruktansvärt lyckat. hur alla kunde komma så bra överens, ha så roligt tillsammans! nåväl, med risk att bli överflödig, det var helt enkelt så jävla underbart!

idag har jag precis kommit hem från konferensen med jobbet och sitter just för tillfället på jobbet. hade en helt fantastisk kväll igår med kollegorna. vilket gäng det är!! vilket fantastiskt gäng egentligen. så många olika människor, men ändå så himla roligt tillsammans! det verkar även bli ännu en danmarksresa på gång framöver. jag hoppas verkligen det blir av! säger bara en sak; affären!!! ni som inte förstår behöver inte förstå mer heller. så var det med det!

det känns som att allting på nått sätt börjar ordna upp sig igen. iaf lite grann, i rätt riktning. jag älskar innebandyn och mitt lag. mina lagkamrater är verkligen top notch på alla sätt och vis. vissa helt enkelt mer klockrena än andra, men alla ändå oerhört bra. ni förgyller min tillvaro. och jobbet, ja ni... på sätt och vis är det fortfarande samma kaos. dom jag ska samarbeta med kan jag inte ens prata med och tjaffset fortsätter. men mina kollegor här i sthlm gör verkligen mödan värt. dom stöttar och pushar på alla sätt och vis och jag gillar er, skarpt! och marcus, min trogna vapendragare. det känns som att vi har blivit riktigt bra homiesar på sistonde och det glädjer mig. med tanke på att jag för tillfället har tappat i princip alla mina andra homiesar. men marcus finns där och ställer upp i vått och torrt! har fruktansvärt roligt med den kisen. haha. han är galen! fullständigt galen. men jag gillart! allt det jag nu nämnt förgyller min tillvaro rätt bra för stunden. det kan ju vända precis som en pannkaka. men för tillfället känns det faktiskt väldigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar