måndag 1 februari 2010

bravader

vilken märklig helg. ingenting blev som planerat men ändå helt okej. ungefär något sådant.

fredagen i sig var både fantastiskt rolig, likväl som den var helt kaosartad. början och slutet hade jag fruktansvärt roligt, mitten vill jag helst bara glömma. nu såhär i efterhand var det inte så farligt som man fick det till då, men spriten har ju sin effekt den med. både på gott och ont. kan ju säga att ölspelet speciall edition blev galet uppskattat. så uppskattad att folk slogs om lappen. bokstavligen. folk slogs verkligen. vill ni ha er egen utgåva signad a la jenka är det bara att hojta till. Alfons blev matad med plastblomma och verkade gilla det, folk klippte sig till höger och vänster och jag hade kunnat starta ullfabrik av allt hår som låg överallt, folk sölade över HELA lägenheten så dagen efter hade jag inte smutsiga fläckar på golvet utan rena fläckar. så mkt spilldes det. och med tanke på att min sprit helt plötsligt från att ha varit fylld till att stå helt tom i kylskåpet så kanske det var den folk spillde ut. och ja, jag skulle kunna fortsätta med ännu mer bravader men då börjar vi gå in på lite väl grova saker, så det gör jag nog bäst i att lämna. jag hoppas alla hade det trevligt, trots alla incidenter som inträffade. jag hade iaf trevligt nu såhär i efterhand och jag hoppas det blir av fler gånger. dock kanske en och annan person kan plockas bort från listan och eventuellt ersättas. sofie är iaf världens finaste människa och jag var bara tvungen att tillägga det.

lördagen då? det blev lite gör om gör rätt så ännu en utgång nalkades. denna gång bar det av till el maco och hans syster för nya festligheter. dessvärre hade hans syster låst in sig på toaletten och deckat men det stoppar ju inte oss från att festa vidare. självklart inte! marcus och jag var nog i vårt esse trots en väldigt liten mängd alkohol men med det rätta sällskapet behövs inte stora mängder heller. trots att det ändå brukar vara som trevligast. faktiskt. men kvällen var fantastisk rolig och jag tackar ödmjukast för sällskapet.

skansen blev ju såklart inte av, och man skall alltid lite på sin intuition. iaf min. för den har alltid rätt! i 101 fall av 100. jag skojar inte. den har fan överrätt.

idag väntas det en fika med el maco och det blir en mkt tidig kväll för fröken jenny. tack alla inblandade för en grym helg iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar