torsdag 11 februari 2010

burning inside

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst. ge mig då kyckling det gillar jag mest!

idag är det torsdag mina damer och herrar. men jag hoppas verkligen att det serveras godare mat hemma än ärtsoppa, då kommer det bli max för min del iaf. men idag åker jag hem. det är riktigt fint! och imorgon är det fredag. oh, du underbara fredag! middag, mor & far, på spåret och lite vin. kan livet bli bättre än så? tror knappast det. jag längtar! sen är det lördag. det längtar jag också till. det ska bli så himla roligt! helena, jag och johanna! ojoj, håll i hatten! festen börjar tidigt och det är väl så det ska vara? ska bli så kul att träffa er! sedan på kvällen blir det jonas & henkes inflyttningsfest. det kommer bli ett jäkla party. jag har redan varnat jonas att gömma brödrosten. nåväl, jag ska sluta tjata. haha. men idag åker jag iaf hem!

sen har jag nog världens finaste kusin! lilla jocke ringde mig precis från sitt jobb. han höll på att cykla sa han. sedan berättade han att det är OS i hockey på fredag, måndag och tisdag. om det stämmer har jag ingen aning, men så var det iaf. han är så himla go!

nog för att jag är kär i min mobiltelefon, men jag hade inte dött för den iaf. men det var det en gubbe som gjorde i måndags. helt galet. han hoppade ner på spåret för att hämta sin mobiltelefon och blev sedan ihjälkörd av ett tåg. men seriöst, men faan hoppar ner på spåret på t-centralen mitt i rusningstrafik? DET är ren och skär galenskap.

sedan tänkte jag bara påminna er om att på lördag är det fest! haha.
puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar