söndag 7 februari 2010

en elegi för alla vägar du inte vandrat än

jag förstår inte hur du kan göra så mot mig. jag förstår inte hur du på något sätt kan få detta till att vara okej. jag förstår verkligen inte. du visste så väl, att det var något jag inte skulle gilla, för det hade jag talat om för dig. men ändå så var du tvungen, varför? varför göra något du visste att jag inte skulle gilla? varför gör man så mot en vän? när det finns så många andra, och du redan hade någon. så var du ändå tvungen. det övergår verkligen mitt förstånd. när jag var på väg att göra samma sak mot dig, ovetandes, så backade jag direkt du sa till mig och när jag förstod vad det handlade om. då backade jag. men du kunde verkligen inte låta bli. jag vill inte ha någon som dig i mitt liv. ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, som winnerbäck så vackert har sagt det.



besöket i fredags var trevligt och festen igår var kung.
på torsdag åker jag hem till övik och jag längtar. massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar