onsdag 17 februari 2010

på lördag var det fest

så var ännu en norrlandsresa förbi och det känns lika jävligt som alltid att komma tillbaks till skit stockholm. ja, stockholm är en skitig jävla stad. jag önskar att fler fick uppleva värmen i norrland. det var iaf lika bra som alltid och vi hade strålande väder varje dag. det är så fint. ni vet sånt där riktigt vinterlandskap, när solen strålar och himlen är oskyldigt blå. eller nått sånt. fint är det iaf. fredagen innebar ny dator och hemmamys. mammas potatisgratäng är fan den bästa i världen. och svampstuvningen. tänk om man kunde få sånt varje fredag! mmmmmmm marabou. så var det äntligen dags för lördag och färden bar iväg mot umeå. det var ett kärt återseende med helena och johanna och jag har verkligen saknat er båda. ni två är fantastiska och jag har alltid roligt med er. festandet drog igång tidigt och slutade sent, precis som det ska vara. jag tänker hålla alla detaljer borta då det förmodligen blir bäst så. det var iaf som sagt; en fantastisk kväll med fantastiskt sällskap.

resterande tid hemma var mestadels väldigt lugn och innebar inga större aktiviteter. mys i soffan med gurra, lite filmtittande och sightseeing nere på stan. det var mysigt som sagt.

nu är mor här nere i storstaden på besök och åker hem igen på fredag. då är det dags för ännu en fest. det har fasen blivit mkt fest på sistonde och allt är sofies fel. haha. nånting måste man ju skylla på iaf. men jag har även haft fantastiskt roligt med denna underbara människa så mer fest åt folket! på fredag blir det jag, sofie, rebecka och el maco! ni som är sugna på fest är hjärtligt välkomna! lördagen och söndagen kommer gå i lugnets tecken då det känns rätt välbehövligt. eventuellt en tripp ner på stan för att inhandla saker till lägenheten. den är just nu under uppbyggnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar