torsdag 18 februari 2010

vi kan spela basfijol och flöjt

hatar är ett väldigt starkt ord.. men gud vad jag verkligen hatar att kliva upp tidigt på morgonen. jag är verkligen inte skapt för sånt. vem fan kom på den idén att kliva upp tidigt?! det måste ju ha varit en morgonpigg sate som bara ville jävlas med alla andra. måste iaf vara världens dummaste grej. jag hatar det. nått så fruktansvärt!!

idag är mamma på ikea. hon ska köpa mina möbler till mig. det kommer bli så fint! igår köpte vi nya gardiner och en ny vas som jag ska ha på tvbänken. det ska gå i turkost och svart. blir nog super bra! sedan hade hon gjort så fint i lägenheten. och tvättat. och strukit. min mamma är bäst. helt enkelt bäst!

marcus är också bra. han är en pärla! fixade så bernhard 2 överlevde några år till. vilket strul det ska bli av allt jämt. fattar inte varför jag kan öppna porten med min telefon i lägenheten, men inte utanför? det är ju galet. men tur att det löste sig iaf!

imorgon är det fredag! då är det fest igen. egentligen är jag inte så sugen. fast samtidigt är jag det. känns som att det är mkt nu. och jag behöver nog en kväll ute. vill iaf träffa lilla sofie. hon är också bra. förjävla bra helt enkelt! tur jag har dig. <3


sen hoppas jag att du kommer förbi. saknar din närhet.
du sprider värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar