tisdag 8 december 2009

what can i say, what can i do

nu är jag så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! dom tror att jag är nån jävla idiot som inte vet vad jag håller på med när det är dom som har gjort fel. dom skyller hela tiden ifrån sig på mig istället för att själv kunna ta ansvar och erkänna när dom gjort fel. vilket jävla pack dom är! nu är jag så less. jenny på krigsstigen vill jag lova. och detta är verkligen inte första gången heller tyvärr. bajs på er alla där nere!!

igår var det dags för träning igen och den gick grymt bra måste jag säga, även fast vi var så kort om folk. nästan icke existerande folk. men vi som var där vi kämpade på iaf. jag gjorde nästan alla mål och bröt tränarens alla passningar, viktigt!!

ikväll är det dags för sista mötet med BOJ innan jul och på fredag är det ÄNTLIGEN dags för lagfest igen! woohooo! håll i hatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar