fredag 11 december 2009

håll i hatten

ikväll är det dags. det är ikväll det gäller! då går starten för den 2a lagfesten i ordningen och den kommer hållas hemma hos moi! karatefylla ala 2lax9 utlovas och ett himla ståhej. kvällen kommer fyllas med ölspel, skratt, sprit, lasse berghagen och tommy körberg och även en släng av sven-ingvars utlovades till linda. med andra ord, vi kommer ha sjukt roligt! jag har även fixat så vi står på listan till ett ställe på södermalm, så dit bär det av efter festen och där kommer marcus och rebecka vara och fortsätta festen med oss. det kommer helt enkelt bli en så jävla bra kväll, det tvekar jag inte på! och jag längtar. som ett litet barn på julafton!


"Jag ville se mirakler
Och höra ord som föder liv
Bli buren av en styrka
Som bara växer när jag anat mitt motiv

Stad i ljus
I ett land utan namn
Ge mig liv
Där allting föds på nytt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar