torsdag 10 december 2009

julmys.

imorse hade vi julmys här på jobbet. i entrén hade dom ställt upp en liten kör som sjöng massa mysiga jullåtar med oerhört fina stämmor. det bjöds även på glögg och pepparkakor. vilken härlig start på morgonen!

jag längtar verkligen till på måndag!! det kommer bli så fantastiskt. jag känner det på mig. det kommer nog beröra hela mig. jag längtar nått så oerhört. och sen att jag ska gå med Ida. min maffa. det kommer bli så underbart. det är dags för Winnerbäck då.

jag hatar den här dagen. av alla årets 365 dagar så hatar jag den här dagen mest av alla. nobel och hans jävla fest. den här dagen är ingenting att fira. jag hatar det. även om man kan förtränga och glömma bort händelsen alla andra dagar så kommer det alltid tillbaka denna dag. det är inget man kan göra åt. och jag hatar det.

ikväll är det träning iaf. jag är så less och sur över allt just nu så det kommer bli grymt ikväll! jag ska göra en riktigt fin träning ikväll. men lika många mål som förra gången. så det så.

sen imorgon smäller det. fyfasen vad det smäller då. det är dags för vår andra lagfest. jag ska få till en riktig karatefylla tänkte jag. det kommer bli toppen! det bär förmdoligen av till ett ställe sedan vilket jag älskar. förhoppningsvis kommer även marcus och rebecka vara där, vilket också kommer bli kung. och norrland och värmland kommer ösa precis lika mkt som förra gången. vi hade fan roligast. om man räknar antalet skrattattacker. "jag ringer på freeeedag, så ses vi på lördag" lätt bäst. jag längtar! jag behöver det här. och jag är så jävla värd det också!

igår kom marcus över på en snabbvisit också. vi planerade lite på vår resa som vi ska göra nästa år. vi kom fram till att asien var bäst. det kanske är lite dyrare att åka till, men allting tjänar man igen på billigt boende och billig mat sen. så det kan vara värt det! kommer hur som helst bli grymt. vi ska försöka iaf :) just nu lutar det åt koh chang och öarna runtomkring där. det blir isf bara två veckor och då vill man ju inte ha alltför mkt hoppande utan även lite semester!

på söndag är det lucia och tredje advent. det är mysigt. då ska jag faktiskt äta en lussebulle. sådetså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar