lördag 5 december 2009

nu som då

Jag vet att det är svårt över telefon.
Men när jag har dig nära, vill du därifrån.
Jag vet att du har tänkt, men berätta hur du mår.
Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.



Jag hade en riktigt trevlig kväll igår Mr G. tack så mkt, det var precis det jag behövde. få komma bort lite. komma ifrån tankarna. det är alltid mysigt hos dig, synd att vi ses så sällan bara.

Min nya livsstil går på riktigt bra. hittils har jag gått ner 3kg på att egentligen äta mer. coolt tycker jag. men satan så sugen jag är på allt julgodis. det är svårt, sjukt svårt. men men. att dessutom röra på mig 5ggr i veckan går sådär måste jag sägs, hittils inte alls.. förutom de innebandy träningar jag har. men man får väl ta det hela portionsvis antar jag. kanske inte allting på en gång. det är lite mycket. men jag ska försöka bättra mig! jag ska nå mitt mål.

besökte även liljeholmstorget idag, dom har byggt en fet galleria där, mkt fint måste jag säga faktiskt. med fler affärer än jag trodde. hittade även en sjukt klockren present till mamma. det var precis något sådant jag ville hitta. absolut inget hon egentligen önskat sig, men det kommer bli bra ändå. det tvekar jag inte på!

jag längtar bara hem nu. jag får hålla ut de få veckor som är kvar. det ska nog gå. imorgon är det 2:a advent. mys!


"You'll have everything you need, if you just believe"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar