måndag 21 december 2009

julklappar

som de flesta redan vet så har jag fått julklappar från mitt jobb. Det är 3st sammanlagt. egentligen fler, men dom räknas mer bara som "halva julklappar". En av dom riktiga vet jag vad det är, det är en dvd. det låter precis som så när man skakar lite på den. ni vet som en dvd brukar göra. och jag gissar då på att det är dvdn om coco chanel. det skulle kännas konstigt om vi fick typ en wallander dvd. haha. så det är nog om chanel... och den andra skulle jag kunna gissa mig till att det kanske är en bok.. dock har jag absolut ingen aning om vad det kan vara för bok. men jag gissar på det iaf. men nu kommer vi till det tredje. där går jag verkligen bet. jag har absolut INGEN som helst aning om vad det kan vara för något. det är ett ganska stort paket, lite halvtungt och låter ingenting när man skakar på det. jag är så nyfiken så jag dör. jag ser dock framemot att sitta hemma och för en gångs skull kunna vara med i paket öppningen från jobbet. det är höjdpunkten hemma om vi har en sur eller glad mamma resten av kvällen. under mina 23år hittils har jag bara varit med om en glad mamma 2ggr. så oddsen talar ju inte direkt för det. pappa får alltid grymma presenter. så vi får se vem som vinner i år. jag vinner ju iaf i antal. mohaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar