söndag 13 december 2009

lagfesten nr2

jag väljer att sammanfatta lagfesten lite kort med ord ifrån Petra:

"Asså, vad hände igår? Varför va det helt plötsligt bara så att vårt lag bestod av Jenny och mig inne på Ett Ställe. Vart tog alla vägen!? Hahaha, ryktades något om kräk på toan för Wiktoria, Emma drog hem, Maria satt sin kos och Jenny hångla i baren :P"

det var precis så kvällen var. Petra är skön. Hon raggar spelare istället för killar på krogen. det ska hon ha all credz för. Först fick jag torka kräk efter wictoria och sen hånglade jag upp en snubbe för att han kunde amerikas historia. sån är jag! men jävlar vad roligt jag hade den kvällen! i love my team. vi är lite som dom fula ankungarna, lite som mighty ducks ungefär. nån dag kommer vår seger att komma. men tills dess är det iaf vi som kommer ha roligast! Kista IBK for the win!

imorgon är det dags för winnerbäck och jag kan knappt vänta! kommer bli grymt att få träffa Ida igen också. har verkligen saknat dig vännen!

hade även min lilla coach här på besök i lördags, hon fick mig att inse många viktiga saker. jag har gjort min rensning nu. det nya året ska börja bra. det har jag bestämt mig för! ni har gjort ert val, och nu har jag gjort mitt. ni får allt ta konsekvenserna av erat eget handlande och de val som ni gjort. jag har verkligen försökt, men nu är det slut på det. det var ni som valde det, inte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar