måndag 21 december 2009

var det fest eller var det fest ?

haha nej det kanske inte blev så lyckad fest som jag hade trott direkt. vet inte riktigt vad som var fel. kanske inte var något fel heller, vad vet jag. men nånting kändes galet iaf.

jag, värmland och marcus hade grymt jävla roligt iaf! marcus och ölspelet går tyvärr inte riktigt så himla bra. haha. han får köra barnreglerna så kör vi vuxen regler. dvs mindre klunkar för honom. häxan var nog det roligaste. det betyder att tills någon drar en ny tia, så får ingen prata med personen som fick den första tian. marcus åkte dit varenda gång. haha.

bästa på hela kvällen, måste jag nog säga var jag och värmland inne på schlagerdansgolvet... HELT ensamma. haha. vi hade DJ'n helt för oss själva. så han spelade Stad i ljus för oss. snacka om att vi båda var i sitt esse! haha. till och med bartendern vek sig över bordet av skratt. det om någon var klockrent! det gäller att bjuda på sig själv!


Jenny: kan knappt röra armen.
- vaccinet eller ? (kompis)
- snarare förfest. (jag)

igår satt jag uppe och slog in alla julklappar. jag har verkligen iiiiingen som helst aning hur jag ska lyckas få med mig allting hem. det blir spännande att se. men på nått sätt ska det också lösa sig! FÖR PÅ ONSDAG ÅKER JAG HEM!!!!! :D

idag efter jobbet blir det städning för hela slanten och lite packning. för imorgon ska jag och marcus ut på äventyr igen. det blir spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar