måndag 7 december 2009

the special two

allting känns bara så jävla trist. känns som ett tråkigt jävla ekorrhjul som bara snurrar och snurrar och sen händer det inget mer. har ingen motivation till nånting. allting är bara tjaffs runtomkring mig. tjaffs tjaffs tjaffs. och allt är mitt fel. det är bara jag som gör fel tydligen. jag blir så less på sånt här trams. det är ju aldrig bara den enes fel, men varför blir det alltid jag som alltid får ta åt mig allting och be om ursäkt? jag kan, utan problem, be om ursäkt för saker jag gjort fel. och jag tycker själv att jag är rätt duktig nu för tiden att märka och känna efter när jag gjort det också. men ALDRIG kan den andra personen göra det, vem det än är. jag förstår inte. det inte bara vara jag som gör fel. jag är så less på att ta åt mig.

jag vill ha jul. nu helst. jag vill inte vänta mer. jag vill hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar