torsdag 6 maj 2010

Mr rock & roll

What happens in umeå, stays in umeå. Det blir nog bäst så. Jag kan bara säga att det var galet iaf. sjukt jävla galet. nånting att berätta för barnbarnen! eller kanske inte. nåväl! kul var det iaf. hehe.

Tisdag, onsdag och torsdag innebär kurs med Chanel och vi har nu avverkat doft och hudvård. idag är det dags för makeup. Chanel är egentligen inte något favorit märke till mig, som många vet så älskar jag Guerlain. Men vilken fantastisk historia Chanel har! Hela märket är så oerhört intressant. Hur dom har skapat alla dofter, varför dom skapades, vilka som har skapat dom osv. Men kursen har verkligen fått mig att gilla Chanel mycket mer. Dom har så oerhört många fina produkter som jag inte har haft en aning om. Har ni något problem ni önskar åtgärda så maila mig! Jag ska ge er alla tips jag kan och all kunskap jag nu skaffat mig. Har ni torr hy, fet hy, problem hy, rynkor, fina linjer, irriterad hy... you name it, and I will have the solution :) igår så rengjorde jag, peelade och smörjde in mitt ansikte. och jag kan säga att jag aldrig har varit såhär len i hela mitt liv. mamma vi får ta en spa kväll du och jag snart!

Idag har dom dock tänkt sig att jag ska sminka mig. hur tänkte dom där?! dessutom, inför makeup artister och hudterapeuter. det kommer gå åt flatters som pappa skulle sagt! men man lär sig alltid nått nytt iaf. kul ska de bli!

nästa vecka är det Norrland som gäller igen! det ska bli kul. nästan en hel vecka med huset för mig själv. vilken suverän kattvakt jag ska vara! hehe. fest kommer det bli iaf och det ska bli så kul att få tid till att träffa alla igen!

Nu börjar snart kursen så på återseende mina kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar