måndag 10 maj 2010

almost lover

ny vecka, nya tag. helgen svischade förbi men den gick ändå i lugnets tecken vilket var oerhört skönt. fredagen innehöll spel och lite rosévin, lördagen var lugn med bio med el maco och igår träffade jag mor och far innan dom åkte iväg till budapest. i sommar kommer kurs att hållas på håvgatan 25 med doft, hudvård och makeup. alla ni som är intresserade är hjärtligt välkomna!

ikväll blir det en promenad med marcus för att ge nycklar till honom så han kan titta till alfons, och imorgon är det min obligatoriska tv kväll. blir även lite packning inför norrlandsresan. tur ska ha tur eller hur? och nu har jag bokat en bil från sthlm-härnösand så därifrån blir det buss hem till övik. en resa för 100kr är ju inget man tackar nej till direkt. speciellt inte när en flygbiljett går på 800kr. under veckan ska jag försöka få till en träff med helena så vi kan käka lite middag, dricka lite vin och bara snacka. lutar även åt fest med eventuella umebor eller kusin och hans gäng. vi får se hur det slutar. övik får även celebert besök av el maco och jag har utlovat en guidad tur i övik. jag har även lagt in en hemlig destination som han ska få besöka. spännande, det lovar jag! på lördag kommer mor och far hem och då blir det middag, spel och mys i vanlig ordning! jag ser verkligen framemot veckan. och för att inte glömma örnexpo! denna magnifika händelse i övik. haha. papps har fixat 2 gratisbiljetter så jag och el maco skall utforska vad detta årets örnexpo har att erbjuda! blir nog bra ska ni se.

jag längtar också till den 21a. av två anledningar. den ena är RIXFM festival i kungsan och den andra behöver ni inte veta. sådetså. puss och adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar