måndag 17 maj 2010

Norrlands guld

så var även denna ledighet förbi och jag riktar nu in mig på den 4e juni då nästa resa till Norrland blir av igen. Iofs ingen ledighet, men en trevlig resa ändå. Min kusin ska ju gifta sig, vilken grej egentligen. och jag ska få gå på mitt första bröllop också. det blir trevligt! Hur var Norrland då? fantastiskt kan jag lova er! det var ett par riktigt sköna dagar med fantastiskt väder. En dag hade vi 28 grader inomhus och 20 grader utomhus, i skuggan! och detta var norrland mina vänner, det ni! jag fick även möjligheten att göra min sista klippning hos Evelina som nu slutar. tragiskt om jag får säga det själv eftersom hon är den bästa i landet. Men som tur är så finns ju Sofia fortfarande kvar och skulle hon sluta så kommer jag hemsöka dom båda!

Örnexpo får tyvärr besökas nästa år då jag drabbades av en maginfektion (läs:rejäl bakfylla) som hindrade oss till att åka dit. men som marcus så vackert sa det, det finns ju kvar nästa år också!

utgången på fredagen då? haha ja ni. ingenting blev som det var tänkt men kul hade vi ändå! tre raka segrar i Yatzy och jag förblir en oslagen mästare. kvällen avslutades med celebert besök av min bror Kalle och hans polare Martin, där jag såklart hjälpte honom att vinna i en tävling i form av en puss där det tydligen inte var någon tävling egentligen. smart drag om jag får säga det själv! marcus tok däckade i soffan och jag tok spydde hela natten/morgonen. ungefär som en norrlands fest skall vara! karatefyllan var iaf ett faktum. tydligen hade jag även ringt typ 25 samtal till en viss person som jag inte ens minns, men det bjuder jag på!

Ny vecka på G och det är fullt upp kan jag lova er! idag/ikväll ska jag försöka ge mig ut och springa, imorgon är det tv-kväll, onsdag blir det BOJ, torsdag deluxe städning, fredag RIXFM festival och lördag celebert besök! kan ju bara påpekas att jag definitivt längtar tills dess. och hoppas även på fint väder så att grillning kan erbjudas!

På återseende mina vänner!



"I'd rather be with you
Say you want the same thing too"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar