torsdag 20 maj 2010

cocaine

jag har världens bästa coach! hon är grym. hon får mig att se saker ifrån sidor jag aldrig tidigare har tittat ifrån. det är så himla bra! jag behöver verkligen det här, att få ändra mitt synsätt. ändra min syn på mig själv, och sätta värde på mgi själv. det är också något jag aldrig tidigare har gjort. vilket det nu är hög tid att göra! det här känns bra. jag tror verkligen att det här kommer gå fint!

sen har jag verkligen dom roligaste kollegorna ever. alltså pantertanterna slår allt! maria, eva och monica. utan er på jobbet så hade det verkligen inte varit lika roligt. och jag måste även tillägga annika, vilken kvinna! haha. hon är fullständigt galen, men ändå så himla cool. vi har många skratt vid lunchbordet kan jag lova er. tycker det är grymt att se en kvinna med så oerhört mkt stil och klass, men ändå vara så oerhört jordnära i sånt här yrke. DET tycker jag är grymt.

får se om det blir något besök ikväll eller inte, vore skönt att slippa vara ensam faktiskt. sov som sagt ingenting igår natt så det vore skönt att få göra det nu. kan behövas inför helgen så man är pigg och utvilad.



Nomy - cocaine.
Tips från coachen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar