onsdag 19 maj 2010

superman

Ledigheten fixad och resmålet är nu fastställt. För första gången någonsin så längtar jag tills sommaren är förbi. När hösten och resan tar vid. En dröm jag haft sedan jag var 5 år och såg en bild på en jätte sköldpadda, då ville jag åka till Galapagos. och det ska vi nu göra. det här är så fantastiskt så jag vågar knappt tänka på det. 2,5v semester där halva tiden i princip enbart består av att flyga, så det blir kanske inte mkt "semester". men gud vad vi kommer uppleva! kan nog inte påstå att Inkastaden och Cuzco har varit en dröm, men det har varit ett stort intresse för mig. Jag minns i gymnasiet när jag och kolla gjorde ett historiaarbete om inka indianerna och dess levnadssätt. eller snarare jag som gjorde det och kalle betalade mig. det kallar jag teamwork! ohh, det kommer hur som helst bli grymt. den 16e september lyfter planet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar