fredag 28 maj 2010

sky is the limit

Ni vet, ibland stöter man på vissa människor som man bara fastnar för. det är nånting som gör dom speciella. vissa personer har bara helt enkelt "det". en speciell aura eller något som man dras till eller trivs med. Vi har en sån person i vårt företag, som i normala fall jobbar nere i Danmark, en av "höjdarna". Men ibland är hon även här i sthlm på besök. Hon är en sån person som jag skulle kunna lyssna på i evigheter. Eftersom hon pratar danska så förstår man ju inte precis allting hon säger, men det spelar liksom ingen roll. Hon är en oerhört intressant person som på nått sätt faschinerar mig. Helt fantastisk är hon. För mig så är hon Chanel. jag önskar att alla fick träffa på henne nångång och se hur hon är som. Ni skulle också bli faschinerade, det lovar jag er.

igår var det full fart efter jobbet. lite söderhäng med tillhörande käk med min vapendragare Petra och det var lika nice som alltid! hon på russinpaketen, hon är så jävla sköön! nej men hon är grym petra, kul att vi fortsätter hänga även fast innebandyn med Kista är slut. efter söder blev det till att åka hem och sedan ge sig ut och springa. ja nånting har gått snett när jag börjar springa men jag har laddat hem en rolig app på min mobil så man kan se hur det går efter varje gång man sprungit. hur lång man sprungit, hur fort det har gått, om man har ökat osv. riktigt nice. så det återstår att se!

idag har dom installerat ett nytt telefonsystem på vårt jobb så här är det verkligen full fart. men när allt är klart kommer det bli hur grymt som helst!

vad dagen idag har att erbjuda återstår att se. antingen blir det pizza och film med marcus, eller så käkar jag hemma ensam och film senare, eller så blir det hemmakväll med mig själv. vi får se helt enkelt. känns som att det kommer bli en lugn och skön helg iaf! behövs nog, med tanke på att jag är uppbokad 6 (!!!!!!) helger framöver. helt galet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar