torsdag 20 maj 2010

High on life

hur fan kan man vara ett sånt jävla skogsmongo?! seriöst?! Den som uppfann dubbla budskap måste verkligen ha varit du. jag fattar verkligen ingenting och jag blir så fruktansvärt irriterad när jag tänker på det. gå och dö eller nått.

jag vill inte jobba idag. verkligen inte. kan inte koncentrera mig eller tänka på något annat. jag kommer bli galen snart. jag hatar sånt här. DAMP skulle jag vilja säga. och nu sa jag det också.

snart är det lördag iaf. det enda positiva i den här skithålan. jävla skit sthlm. jag längtar iaf sjukt mkt tills dess och jag ska be till vädergudarna att dom har sol på lördag.


jag vet att jag är bitter nu. men ibland är det såna dagar och det får man väl ändå ha right?! det blir bättre sen. det blir det alltid. solen skiner ju iaf!


tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar