tisdag 11 maj 2010

away from the sun

åh, jag fick precis beröm. sånt där spontant beröm ni vet, som man inte räknar med ska komma. som bara dyker upp. det är så ärligt på något sätt. så rent. fasen vad jag gillar det! hela jag blir glad. fick detta dessutom av en för mig helt okänd person, men visar sig vara en kollega till min coach. hon tyckte att jag uttrycker mig så himla bra i mina texter, i det jag skriver. hur jag beskriver mina känslor osv. sånt blir jag glad för. jag älskar att skriva och gör det inte för någon annan än för mig själv. sen att folk läser det och kommenterar är bara ett oerhört stort plus i kanten. jag har alltid gillat att skriva, iaf när jag själv får välja vad jag ska skriva om. som i gymnasiet med text och kommunikation. det är ENDA ämnet, där jag INTE har börjat med läxan dagen/kvällen innan det ska lämnas in. där började jag i princip samma dag. har alltid tyckt om det som sagt.

igår hade jag ett oerhört trevligt samtal. sådär pirrigt trevligt ni vet. så att man nästan inte ville sluta. sedan vaknade jag upp med världens finaste sms också. lite kärlek på morgonen har ju aldrig skadat någon direkt. snarare tvärtom. har nog aldrig varit så lätt att kliva upp. jag ser verkligen framemot nästa vecka. för det är inte om nu, utan när. sådetså.

imorgon åker jag heeeem! woho. det ska bli riktigt mysigt. har sånt himla flyt så att jag fick en bil från arlanda till hsand, och sedan från hsand till övik. helt perfekt! på torsdag hämtar jag marcus i nyland och på fredag festar vi hela dagen lång! förutom när jag ska klippa mig. då blir det paus såklart. kommer bli NICE!! hoppas även på att umeborna pallrar sig ner så blir det fest på riktigt. hur som helst kommer detta bli en toppen vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar