onsdag 26 maj 2010

what if you

jag tycker det på nått sätt känns lite trist med allting. så var man tillbaks på noll igen. det känns inte alls som dom andra gångerna, men trist på något sätt. ungefär som att man saknar något man egentligen aldrig haft. nåväl. life is life, det som händer det händer!

igår var jag på BOJ och ringde lite, det var trevligt faktiskt. kanske inte just själva ringandet, men jag köpte med mig lite mat och käkade där uppe, satt och snackade lite osv. sedan ringde vi en vän och fick reda på vad anstiftan var för något. jag har hört det många gånger men aldrig riktigt hängt med på vad det egentligen betyder. men nu fick vi lära oss. anstiftan betyder att man får någon annan att göra något. t.ex misshandel eller mord. där ser man! man lär sig något nytt varje dag. även att jag fick det knäppaste samtalet ever också. ovanligt? svar nej!

ikväll verkar det bli träning med P94. 94 liksom.... hur gammal är man då? typ 8? nej såklart äldre men det känns väldigt lite. förmodligen kommer dom spöa skiten ur oss också men det är sånt vi bjuder på! får se hur det går som sagt.

helgen då? ja vad fan händer då? kändes som att jag hade sjukt mkt planer för helgen som slutade i inga planer alls? eller så har jag oerhört mkt planer men vet inte riktigt vad jag ska välja? någon som har ett förslag? vi får se helt enkelt vad det bjuds på. sällskap vill jag iaf ha!

sen börjar jag längta lite till min semester faktiskt. även om den nu bara är en vecka lång. jag hoppas på fint väder så man kan åka och bada i sjöar osv. det är så mysigt där hemma. det kommer nog bli fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar